Modellen taler næste for sig selv. Jeg vil alligevel fremhæve udgangspunktet for en digital løsning skal være et udtalt #behov fra #brugerne / #kunderne. Jeg tænker, at hvis de fremtidige brugere / kunder er med til at udvikle løsningen - definere indhold og teste brugervenlighed, så giver det en naturlig udvikling af ambassadører for løsningen - når den skal implementeres. Jeg tænker også at motivationen for at benytte løsningen er stærk fordi kunderne/brugerne selv har defineret deres behov for løsningen - altså sker værditilvæksten for virksomheden helt naturligt i processen.
"Et koncept, en ide kan kun være i hovedet på en person, når en anden person overtager ideen, bliver det til noget andet"...Kommunikations og markedsføringsrådgivning i et digitalt perspektiv Tel. +45 91550935 Hansalbrechtsen@gmail.com
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Cokies
Blog ejer: Denne hjemmeside er drevet og ejet af: Hans Albrechtsen Varbergvej 73 st 3 6100 Haderslev Hvad er en cookie? En...
-
Bonding er at finde en horisontsammensmeltning med den gruppe man er i. Bridging er at opnå horisontsammensmeltning med medlemmer i en anden...
-
Ifølge Edelmann’s trust barometer 2016 er det kendetegnende for virksomheder at hver 3. Medarbejder i virksomheden ikke har ti...
-
Det er interessant at følge de mange digitale tiltag. Mange vil sige, at den digitale udvikling, digitaliseringen er vejen frem. Rigtig...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar